Известие

Collapse
No announcement yet.

Гарнитура на глава

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гарнитура на глава

    Здравейте, онзи ден под колата гледам малка локва масло... И тай като е Селеспийд първата ми работа беше да проверя дали не е изхвърлило излишното масло от селето през казанчето... Но казанчето е сухо... А и селето си работи безпроблеми...
    А от преди време ми сълзеше от гарнитуратана главата, но наистина много малко,защото не губеше масло... (за 10 000км губеше към 50-100 мл).
    Сега бях в сервиз и ми казаха смяна на гарнитура глава и + всичките подмени на уплатнения и семиринги покрай тоз повод... и за части ми излезе 178лв, за труд 250лв + шлайф до макс 80лв.
    Знам че тоз ремонт е тежък и скъп... Но много ми се видя за всичко 505лв.
    Питам за следните неща:
    досега главата не е притягана от мен, тоест откакто я имам, тоест близо 4 години вече...
    Ако се притегне според вас глупава постъпка ли е? и само замаскиране на проблема ли е или може да се поотложи положението...
    А на мен след седмица ми предстои пътуване поне около 1500км, което не е малко за теч от тази гарнитура
    а частите са тези: гар.глава - 54лв, гар.капак - 40лв, коллектори - 2х20, гумички(предполагам за клапаните) - 16лв, семиригни - 28лв - общо 178лв.
    По принцип имам майстор на който се доверявам, но може да поеме колата по-напред във времето, и ще трябва да съм заминал... Затова търся съвет, ако някой се сети за надежден сервиз в пловдив... и това за пристягането ако е вариант изобщо ????
    Alfa 156 Selespeed (2.0, 155hp, 2000g.)

  • #2
    Цената е точна - това е смяна на гарнитура + реално ревизия на кратуната (на мен ми взеха дори повече за същото нещо)... Смятай, че там ти изчисляват зацепване на ремък и т.н. А пък ако са ти сменяли маслото и антифриза покрай цялата работа даже си тънкана

    PS: това с "достягане"-то е било по времето на ладите и жигулите - по-добре не си троши мотора...
    Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 13:50.

    Comment


    • #3
      Със достягане най-много да разтегнеш някой болт. А аз мисля, че няма да можеш дори да го помръднеш на стягане. Глупост е общо взето.

      Смени си гарнитурата. Цените са нормални. За работа 250 лв. си е напълно нормална цена. Частите даже някои са на добри цени. Зависи каква марка са. Питай го каква марка са частите.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Ясно , така си и мислех за достягането... А за цената , мисля че не включва смяна на масло и антифриз, ако ги помоля да ги сменпт, щото тъкмо мислех да ги сменям, сигурно ще качат малко цената, няма как...
        Аз колата не им я оставих, казах, че щепомисля малко... Вече имам предложение за труд 160лв и 120лв...
        Но това за 120лв е при непознат човек, който не знам какви ще ги свърши , а дето се казва това не е ремонт за всеки и полсе може да тсане страшно ако не се направи като хората!
        За частите не знам марка, но мисля че ще са оригинални, или поне по каталог за колата
        Alfa 156 Selespeed (2.0, 155hp, 2000g.)

        Comment


        • #5
          Имайки предвид, че това е ремонт, който ако е направен некадърно може да ти "струва" целия мотор, прецени си сам дали има смисъл да си тънчиш стотинките... То не, че е гаранция, че и някой, който взема много пари ще го направи качествено де... Все пак сме в БеГе...

          Comment


          • #6
            Скоро купувах за една приятелка гумички за Пунто - 16 бр. на "Виктор Рейнц" - 48 лв.... та попитай к`ва марка гарнитурки са ти предвидили ` щото после след 10-15 хил. да не я правиш пак
            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

            Comment


            • #7
              Виктор Рейнц си поръчай. Не прави компромиси! Особено гумичките на клапаните внимавай какви ти слагат да не стане както не гори масло да започне
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Сега наистина не гори грам масло! Но след разговор с човека от който ще се поръчват частите, ми казаха че са оригинални всички части, но виж, не попитах за марка, защото обсъждахме много други неща и това съвсем ми излезе от акъла... Но и друг път съм взимал части от него и всичко е ток и жици там...
                Мен затова ме е яд хора, щото навремето имах Корса, на която и гърмя 2 пъти гарнитурата на главата и след първия ремонт изкара половин година И затова съм станал мега предпазлив, независимо какви цени ми казват.
                В сервиза е хубаво, че може да поемат евентуално отговорност ако после има дефект, макар че едва ли ще покрият щети на гръмнала гарнитура
                Alfa 156 Selespeed (2.0, 155hp, 2000g.)

                Comment


                • #9
                  Всички "майстори" казват, че частите които ти слагат са "оригинални"...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                    Всички "майстори" казват, че частите които ти слагат са "оригинални"...
                    Тамън щях да попитам - к`во значи "оригинални" - ако питаш тези майстори почти съм сигурен, че не знаят с каква марка гарнитури е излязла колата ти от завода
                    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                    Comment


                    • #11
                      250 лв е много за труд освен ако не са 1000 процента сигурен в сервиза или няма сериозна гаранция...на моя турбо кола е правен основен ремонт двигател за 200лв.труд...но като нямаш алтернативи каквото има...
                      Last edited by r.punto; d.m.y г., 19:56.
                      Амбицията е последното убежище на неудачника

                      Comment


                      • #12
                        Не е много 250 лв. тъкмо толкова си е. На пунтото може и да е много. Тук не е. Само зацепването си е 100 лв. ако питаш мен. Добра е цената за този ремонт. От към части не е ясно какво ще се сложи. По-добре да не се правят компромиси и всичко от чичко Рейнц за да няма изненади.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Много ми се струва скоро имах оферта за основен ремонт на 1.6 16в с части за 350 с труд..разбирам че ремонт по колите е негърски труд но за смяна гарнтура глава 250 без гаранция е много...
                          Амбицията е последното убежище на неудачника

                          Comment


                          • #14
                            За тези пари или някой го е закъсал сериозно или ще се учи на колата ти. За 150 лв и аз не бих ти свалил главата.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              няма закъсали просто има разумно отношение като е 156 не е златна затова съм посещавал сервиза в търново да ми е мирна главата или дерзая сам то примерно на рх8 трябва е 1500 лв.същия ремонт..то да стигнем до махане на глава после е лесно..то всеки преценява за себе си..
                              Last edited by r.punto; d.m.y г., 03:00.
                              Амбицията е последното убежище на неудачника

                              Comment

                              Working...
                              X